söndag 4 mars 2012

Solen skiner o tiden flyger!

Fick börja dagen med en liten tur till skogen, så jag har inte riktigt hunnit med det jag skulle idag. Så nu försöker jag göra ett litet inlägg här och fortsätta lägga in varor i webshopen, mellan kunderna!


Det som är kul med min butik är att jag oftast har tid att prata med min besökare och lära känna dom lite. Idag har jag tex haft 2 tjejer här med finfina bak-bloggar, pippi bakar och socker o mirakel Det är alltid kul att veta vem ens kunder är och trevligt med lite förslag till vad jag ska ta hem för saker till butiken. Så är du här och handlar och själv har en blogg, presentera dej gärna så lägger jag till dej i vår blog-lista här intill!
Nu måste jag visst ut igen, återkommer i veckan när nyheterna från IB Laursen kommit...
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej!! Och tack för senast!! Vi kommer definitivt tillbaka när vi behöver påfyllning! Idag bakas det cupcakes för fullt i "Pippihuset" =). Vad roligt att du länkar till min blogg - såå snällt!!
    Självklart gör jag detsamma för dig =).
    Tusen tack!!//Elin - Pippi bakar

    SvaraRadera
  2. Oh jag tyckte så mycket om ditt skafferi ;-) Kommer absolut att snart titta in igen!! Tänkte använda de fina formarna jag köpte hos dig!!

    Ha en skön onsdag o mysig Påsk!!

    Kram Linda socker och mirakel

    SvaraRadera