torsdag 22 mars 2012

Smart....

Fick lite överraskande leverans från Rice redan idag, jag vet att det kommer en nästa vecka också! Måste bara slänga ut lite bilder, snabbt. Jag och barnen är ute i det underbara vädret och lite inne i butiken. Håller på att förbereda inför påskhelgen då vi har extra öppet alla röda dagar! Med äggjakt och tipspromenad.... Dessutom pratade jag med Klings glass idag, så vi får hem lite glass och mycket cocosbollar till påsk! Är det någon som vill beställa hem något större, tex glasstårta, därifrån är det bara att höra av er!


Smart grej! Ni vet hur krångligt det är med plastfilm på formen till fredagskakan....dessutom blir man ju glad bara av att titta på den här springformen! Smart med handtag på locket och 2 olika storlekar, köper man båda tar de ändå inte mer plats i skåpet!

Finaste borgen fixar ni lätt nu! Kakform i silicon som ska provbakas snarast! Håll utkik här eller på Kalasmammorna

På tal om smarta saker:

Ta med bordet vart du vill i trädgården! Perfekt till den lilla fikan, eller drinken i skuggan... 349:- kostar det och kommer från IB laursen. Kannan ,som är en termos,är från Rice och kostar 175:-

Måste visa den här med! Finaste lyktan från kärrstegens gård! Gillar inte lyktor så mycket på sommaren, men den här gick inte att låta bli, den kan stå var som helst, inne ute, på toan i köket....så fin är den =)

Nu måste jag ut igen!

Välkomna hit!

2 kommentarer:

  1. Ville vara med på tävlingen inne hos Kalasmammorna men kunde få till en kommentar i inlägget där. Så jag testar att lägga in den här i stället om det kanske kan fungera:

    Jag är också med:
    http://smid.blogg.se/smidsfashion/2012/march/tavlar.html

    Har ej FB så den punkten hoppar jag över!

    SvaraRadera