söndag 18 mars 2012

Härliga söndag igen!

Veckan gick fort! Vi har haft 3-årskalas och så lite ny feber på det...verkar aldrig bli riktigt friska! Tårtan såg till slut ut så här

Vill ni veta mer om den, recept osv så klicka in på www.kalasmammorna.blogspot.com
Där hittar ni det mesta jag och min kompis Sofia bakar och hittar på och ibland finns det tips på hur man använder saker jag har i butiken!

Idag blev en grå dag, vill ni göra den lite gladare så tar ni en tur hit =) I veckan har jag försökt lägga in mycket mer i webshopen, men det är inte klart än! Och det blir det nog aldrig, eftersom jag fortfarande väntar hem spännande saker =)
Välkomna 12-17

4 kommentarer:

  1. STORT grattis och massa krya på er =)
    Önska dig och din familj en kanon bra söndag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej Annett. Hoppas ni kryar på er snart. Har varit inne o kikat på webbshopen men kan inte se om du har några riess kastruller kvar, är så nöjd med mjölkpannorna jag beställt från dig o skulle gärna vilja ha fler :) MVH Annelie

    SvaraRadera
  3. Tack tack! Annelie, jag har bara kvar grytorna inne i butiken, eftersom jag inte får sälja dom mer. Maila mej vad du vil ha så får vi se om jag har det kvar! /Annett

    SvaraRadera
  4. Den såg inte dum ut den tårtan du...
    Kram Anna

    SvaraRadera