måndag 29 oktober 2012

Utställarlista del 1

Nu tänkte jag presentera en del av dom som kommer dyka upp i stallet på marknaden! Vi börjar med den jag vet minst om!
Sandra Kerstinsdotter, har jag aldrig träffat. Men idag fick jag adressen till hennes websida http://artriotstudio.wix.com/sandrasartriotstudio Eftersom jag inte heller hade sett vad hon gjorde för konst, så blev jag glatt överraskad! Jag gillar hennes konst jättemycket, ska bli kul att se dom på riktigt =) En mångsysslande konstnär som det ska bli kul att få möta! Gå in och kika på hennes sida för att veta mer.

En helt annan Sandra kommer också på marknaden. Hon är i startgroparna med sin webshop
stellasplace.se. Där finns såsmåningom 50-tals klänningar från USA. Med sej till oss har hon ett urval, samt en del andra retroprylar!!

Bloggen vägrar lägga upp bilder idag med, suck... Så ni får nöja er med text o länkar.
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar