måndag 27 augusti 2012

Tack för en härlig trädgårdsloppis!


Vilken söndag vi hade! Först var jag nervös för vädret hela veckan och så blev det bara lite regn precis vid 12, för att skrämmas lite =)
Tyvärr så blev ju alla borden utspridda för att få plats under tak, presseningar, parasol och bagageluckor! Men det var lite mysigt att gå runt och fynda på de olika ställena. Tack alla som säljare och fyndare!
Vi får återkomma med trädgårdsloppis till våren. Fick ni mersmak så är det bagageluckeloppis 9e september i Gustav Adolfs bygdegård, jag ska försöka hinna dit en sväng med!
På lördagen var jag i C-hallen på Elmia lastbilsmässa. C-hallen var veteranbils hall och jag var med för att hjälpa söta Mari Berglund skapa nostagikänsla på sitt föredrag om "Åkarkvinnor". Vi bjöd på upphottad Radiokaka och kaffe i kopp, med fat. Självklart hade jag med lite fina retroprylar från Tala också! Kika in i webshopen så får ni se de nya bilderna jag tagit på Tala-prylarna vid grannens Oldsmobile....allt är inte klart än ,men det kommer.
Veckorna framöver ramlar nya varor in som jag beställde på Formex. Ska göra mitt bästa för att visa upp här på bloggen. Torsdag är sista torsdagen vi öppnar klockan 14, sen blir det 16-19 på torsdagarna from september.
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar