fredag 24 augusti 2012

Melamin från Rice, inför söndagen...

Snabbaste leveransen! Jag beställde lite påfyllning och nytt hos Rice förra fredagen, på mässan. Bad lite snällt om det gick att ordern kom iväg så fort som möjligt och blev glad o förvånad när jag fick 2 stora lådor i tisdags =)
Så nu finns de flesta färgerna på muggar inne, lite enfärgade, men det kommer mera.
Somriga bananasplit-skålar som lyser upp vilket höst-mys som helst....
Nya färgkombin på melaminskålarna med lock!
Och eftersom vi gillade silikonformen med fjärilarna så mycket så tog jag hem blommorna också! Har redan bakat muffins och bullar i dom! Inlägg kommer på Kalasmammorna såsmåningom =)
Jag har varit manisk med att kolla vädret inför söndag....vilket gjort mej lite knäpp....eftersom det inte sett så bra ut. Men än finns det tid för förändring! Lite tak har vi väl att erbjuda våra tappra säljare och kunderna kan räkna med storfynd i regnet!
Kanske inte kommer finnas så många som sitter i trädgården och fikar, men man vet aldrig.... Varmt välkomna på trädgårdsloppis på söndag iaf!

2 kommentarer:

  1. Hej Hej ! Hoppas allt är bra me dej ! Tänkte bara säga att du är himla välkommen till min blogg ! www.HaNzA.blogg.se där jag bloggar om Bakning delar med mej uttav tips , frukostar ,läsarfrukostar dikter livsfina ord och mycket mycket mer ! Om du gillar att baka så borde du verkligen kika in för just nu finns det ett nytt färskt sött recept på bloggen ! :) Jag siktar också högt på att få mina läsare att må bra och känna djupa känslor via mina dikter.. Ha det fint Kram ! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul det låter, försökte komma in på din blogg nu ikväll, men det funkar inte! Stämmer adressen? Nyfiken....
    Kram

    SvaraRadera