onsdag 15 februari 2012

Vårkänslor mitt i vintern?

Vi har fått påfyllning av ett härligt snötäcke inatt! Kul för många såhär i sportlovs-tider. Men inne har jag vårkänslor =)Rosa och vita blommor, grön duk...
I butiken är det nya färger, fest och kalas som gäller!
Här kommer lite bilder på vad vi har kvar av Riess. Vi kommer inte fortsätta sälja Riess, men för er som älskar emaljen kan jag berätta att inom ett par veckor får jag hem jättefina grytor från IB Laursen!




När jag startade butiken så bakade jag alltid något till söndagarna, när sommaren kom och vi började med glassen så upphörde det och i höst så skyller jag på Ville =)Tiden räcker inte riktigt till det också på söndagarna, tyvärr. Men visst bakar jag ibland, jag har ju så mycket skoj att leka med från butiken.... Så nu har jag och min "partner in baking", Sofia startat en blogg för att samla det vi gör på ett ställe! Där kommer vi använda saker från butiken, skriva recept och tips. Välkomna in o kika på www.kalasmammorna.blogspot.com
Må så gott!

3 kommentarer:

  1. Jag har hämtat ut mitt paket idag. Lycklig som få är jag och glad för den lilla presenten! Tack så mycket!
    Finns det någon kanna kvar i större storlek? Jag beställde ju rosa 12 cm, men skulle även vilja ha en större om du har kvar?
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Hej!! Finns det kvar några emaljsaker från Riess????

    SvaraRadera
  3. Ja Malin den på 1,7 finns också! Det som syns på bilderna finns, förutom litermåttet!

    SvaraRadera