tisdag 21 februari 2012

Några timmar vid datorn!

Tiden går fort när man sätter sej vid datorn... Idag har jag lagt lite nya ordrar. Något som kan låte lyxigt och är väldigt kul, men lite jobbigt också. Det finns så mycket fint! Men hur mycket ska jag beställa? Vad blir en bra mix? Kommer ni gilla det?
Det sista ska bli spännande att se! Hoppas dom kommer hem fort.
Det finns fortfarande en del Riess kvar i hyllorna om ni vill komma över en liten pralin att ha på spisen!
Förra helgen hade jag besök av en ny bekantskap, söta Louise. En fantastiskt ambitiös, kreativ och duktig tjej! Så spännande att se vad hon hittar på... Jag som inte är så flitig på att läsa andras bloggar (eller pysla med denna..) har helt plötsligt upptäckt hur mycket kul och fint man kan göra och lära sej av andra! Precis som Louise säger, allt blir så mycket bättre om man kan hjälpa varandra, klok tjej =)
Så här snällt skrev hon om mej förra veckan på sin blogg My lovely days

Nej nufår det vara slut-svamlat! Ny grejer finns i web-shopen och nya inlägg på kalasmammorna.blogspot.com
Tingeling!

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej!

    Hittade till dig via en annan blogg :-)
    Vilken ljuvlig butik du har!!!!
    Nu undrar jag lite om du har kvar några av dom fina emaljkastrullerna eller panna eller...tja,vad som helst ;-)
    Dom är ju galet fina!!!

    Ha en fin dag
    Kram//Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anja!
      jag har en del kvar, men inte mycket! Det är 4 st som mailat idag, så jag tog en bild på de sorter som finns och ska skicka till dom. Maila mej så skickar jag til dej med! Var inne som hastigast på din finfins blogg(älskar oxå loppis fynd!) men hittade inte din mail. Kollar igen lite senare om du inte ser det här!
      Kram!

      Radera
  2. Tack vännen, ha en fin kväll ♥

    SvaraRadera