fredag 10 februari 2012

Alla hjärtans tips!

Idag fick jag hem lite nya varor från IB laursen, muffins-formarna, vispskålar i nya fina färger, paj-hjärt formar mm, bilder kommer!
En liten tröst i väntan på den stora leveransen =) På förmiddagen satte jag igång att baka bullar, muffins och en hederlig gammal rulltårta! Jag var ju tvungen att testa den nya plåten från Tala Kitchenware.

Väldigt nöjd med resultatet måste jag säga! Plåten var perfekt storlek till receptet.
Smörkrämen är en maräng-smörkräm som jag färgat med den rosa wilton-färgen och iden till hjärtat kommer från bengtssonsbaksida.com
Har ni tur kanske det räcker till ett smakprov i butiken på söndag!

Det är dax för uppsnyggning på bloggen. Stort tack till söta Louise på My lovely days med sina photoscape-guider! Till och med jag fattade... http://louisevitadrommar.blogspot.com/2011/12/hur-man-gor-en-header-i-photoscape.html
Det är lätt att man skjuter på sånt här när man inte är så duktig och redan tillbringar en hel del framför datorn!
Ha en skön fredagkväll gott folk!

1 kommentar:

  1. Väldigt trevligt att kolla runt på Ditt Skafferi!! Hittade även webbutiken nu!
    Borde handlat nåt till syster som fyller år snart, men vi fixar det!

    SvaraRadera