söndag 12 februari 2012

Alla hjärtans-fika idag!

Många tycker Alla hjärtan dag bara handlar om att affärerna ska sälja mer....och jag har ju en affär så jag ska inte låtsas att jag är bättre än nån annan. Men jag tycker inta att Alla hjärtans dag behöver handla om mycket pengar! Mer en god middag eller fika, eller att man får nån liten överaskning. Vill man hjärta till det lite så har vi iaf fått in söta hjärtformade pajformar från IB Laursen. 169:- för alla 3Till pajen passar den söta vispskålen som kom hem i 2 nya färger...125:-




Vill man ha bestående fika så dukar man upp med de här ljuvliga bakelserna...



Välkomna, vi bjuder på lite fika idag, för att vi tycker om er!

7 kommentarer:

  1. Tjingeling vännen! Tack så hemskt mycket för igår, det var hur roligt som helst att få se din butik och träffa dej. Är så glad att vi svängde förbi på vägen hem från Malmö ♥

    Längtar så efter kastrullerna, mums! Mejlar dej lite senare. Kram L

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill börja med att säga att du har en kanon fin blogg och en kanon fin webbutik. Jag gjorde ett inlägg i helgen om Leilas kastruller och fick då ett tips från en av mina läsare att just DU hade dem. Jag har nämligen leta och leta efter dessa söta pastell färgade kastrulerna =)Nu kommer jag att göra lite reklam för dig för jag tycker det är bra att dem STORA jättarna kommer med ett parti men det är viktigt att dem små företagen oxå syns. Jag hoppas det är OK för dig =)'
    Kramkram denna alla hjärtans dag!
    <3

    SvaraRadera
  3. Vardagslyx: Om du kikar in hos mej så ser du att jag nämnt att annett tyvärr som det ser ut inte kommer att få sälja dessa kastruller. HEMSKT! Då hon var först i sverige..suck..
    Just därför vill jag hjälpa denna goa tjej att komma långt ändå, för med kastrullerna hade hon ju faktiskt värsta idéen och det hade hon kommit långt med. Men som sagt, störst & med mest pengar vinner.

    Stor kram till dej Annette♥

    SvaraRadera
  4. Vilka fina grejer! :) Och fin webshop har du med!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar liten butik :)
    nu ska jag kika in i webbutiken din.

    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  6. Jag har haft fullt upp idag med leveranser o allt!(lite pulkaåkning oxå...) Men det kommer påfyllning i webshopen inom kort!

    SvaraRadera