onsdag 4 januari 2012

Rean fortsätter...

Gott nytt år allihop!
Har haft några hektiska dagar framför datorn och en massa paket i hela huset! Riess sändningen som kom i fredags är utspridd över hela Sverige, några fina finns kvar till er som kommer till butiken imorgon eller på söndag. Men var lugna, ni som inte hann med eller inte ficka allt ni önskade! Idag har jag gjort en jättebeställning, som jag hoppas dom sätter fart med såfort dom öppnar efter sin julledighet 9 januari.

Men det är inte bara det som kommer in snart! IB laursen har nya färger på sin fina Mynte-serie, Rice har massa roliga nyheter och vi kommer ta in "Tala kitchenware" som är jättefina 60-tals grejer till köket! Mer om det senare!

Här är en bild på 30%-bordet föresten! Det gäller även plåtskyltarna, Rice-lådorna och lyktorna på golvet!

Vi har halva priset på dukarna och dom fina handdukarna med vinglas!

Mer 50%!! Maila gärna om prisuppgift om ni bor en bit härifrån!

Nu har vi öppet som vanligt, torsdagar o söndagar! Nästa inlägg handlar om cupcake-tävlingen.... Ha de gott!

4 kommentarer:

  1. Är förväntansfull på cupcakes-tävlingen som är på gång! Men är tyvärr rädd att jag ej kommer kunna vara med då vi är i slutfasen av vårat köksbygge och de kommande veckorna kommer gå åt till att flytta över från gamla köket in i det nya och lära sig de nya ugnarna och sådant. Men kanske, kanske jag har tur att jag hinner med eftersom det ännu inte har kommit någon info om tävlingen, min förhoppning är att det kanske dröjer någon vecka till...

    SvaraRadera
  2. La ut den idag! Men ta det lugnt, du hinner nog få till något innan den 25e? Låna ett kök några timmar =)

    SvaraRadera
  3. finns de fina kakfatet kvar? vad kostar det?
    mvh susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne
    Ja, menar du det i zink, så finns 1 kvar. Kostar 75:-
    Mvh Annett

    SvaraRadera