måndag 10 september 2012

Mycket nytt!

Det har kommit in mycket nytt i butiken - äntligen! Skulle gärna visa allting här för er, men jag ska försöka lägga in så mycket jag hinner i webshopen istället. Tiden räcker sällan till allt jag vill göra och familjen kommer på nåt sätt före bloggandet...förstår inte dom som hinner med allt. Till råga på allt måste jag sätta mej med tråkig moms i dagarna oxå! Mycket tid framför datorn, när man helst vill vara ute i de sista varma solstrålarna.

Ska försöka visa nyheterna lite åt gången här iaf. En del saker är så bra att jag vill skriva lite extra om dom. Så ikväll visar jag barnkavlarna i silikon från Kitchen Craft. Ska snart börja baka pepparkakor så Alice får testa dom! (Tog hem nya stora kavlar också, och marmorkavel!)
Ibland är det smidigt att ha en liten kavel om man bara sitter och gör dekorationer i sockerpasta eller marsipan!
Bredvid ligger ett kakmått som är en älva och ett set med dinosaurie-formar! Älvan ger ett mönster när man trycker ut den, så det blir lättare att dekorera. Dinosaurie-setet är ett bra julkalendertips! Fyra dagar avklarade i ett svep ;) Finns även ett set med 7 st fordon, men har ingen bra bild på dom än!

Nu ska jag sätta fart med webshopen!
Ha det så gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar