söndag 3 juni 2012

Massa nytt!!!

Risk för att det blir världens längsta blogginlägg.... Jag har slarvat med inläggen den senaste veckan. Men jag lägger in lite bilder istället.
Det har kommit in massa nytt i butiken, jag visar lite nu och lite mer senare, ska försöka få in allt i webshopen så fort som möjligt!


Gick loss på plåtskyltar när jag beställde =) Sen fanns det så fina hyllor också... En stor fin brödburk i plåt som vi väntat länge på, och kaffefilterhållare som många har frågat efter! Sen kunde jag inte låta bli att ta hem lite franska tvålar från IB Laursen... Men måste ju tvätta händerna i köket med!

I torsdags hade vi ett gäng glada förskollärare här som spritsade cupcakes och dekorerade för glatta livet! Resultaten ser ni här:

Nu finns det en skylt vid vägen, så man inte missar infarten hit! Den står på en gammal mjölkvagn mellan infarterna, i höjd med huset.
Välkomna in o kika på allt nytt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar