lördag 9 juni 2012

Lite burkar....

Nu finns det ett gäng gamla konserveringsburkar på hyllan i butiken! Vill man göra sylt så finns gummipackningar och klämmor på tex Ica Maxi. Själv har jag ett gäng inne hos oss till grötpulver, havregryn, pasta osv. Allt blir lite finare med en glasburk!

Sen har jag tagit hem lite fin tejp också, som jag kom på var fin att dekorera burkarna med. Köp en färdig, eller en tejprulle och dekorera själv!
Burkar 20-25:- och tejpen kostar 25:-
Imorgon träffar ni Erika i affären, jag är iväg på liten inspirations-tripp med familjen.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Åhh hade jag bott i närheten hade jag besökt er lilla lanthandel på stuts!! Såå mycket fint! <3

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har vägarna förbi nån gång!
    Kram =)

    SvaraRadera