söndag 19 juni 2011

Perfekt dag för att baka!

En härlig söndag att bara mysa inne på! Så får man tänka när man tittar ut idag.... Jag är väldigt glad över att vi kom iväg och plockade jordgubbar igår! Gjorde några jordgubbsmufins och lite glass när jag ändå höll på att frysa in. Idag blev det en långpanna Kärleksmums på morgonen, det har jag varit sugen på länge!

Håller på att testa pastafärger från Wilton som jag köpte i Danmark i veckan. Ska försöka göra små skor i sockerpasta. Köpte mall till babyskor och teddybjörn, ska bara öva lite innan jag visar =)
Tanken är att om jag tycker att mina verk duger så kan man beställa dekorationer till sin tårta eller hyra mallarna och göra själv!

Titta gärna in idag o hitta lite inspiration till baket eller fina saker till midsommar!
Hinner ni inte idag så har vi ju öppet onsdagar och tordagar nu också! Det kommer en annons i JP på onsdag hoppas jag!

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar