söndag 3 april 2011

Nyheter och fyndbord!






Det kommer in nya saker hela tiden! Jag önskar att jag hade mer tid att fota och lägga ut här! Men nu kommer det ett urval av alla roliga saker som ramlat in de senaste dagarna!
Dessutom har vi äntligen fått in tyllar att sprista med! På väggen sitter alla Wiltons motivformar och vi har inne favoriter som piratskeppet, hästen och slottet igen!
De rosa mellanstora ugnsformarna från Rice finns nu flera så jag hoppas dom räcker! De underbara rosa , lila och gröna lyktorna på trappen är också från Rice.
Välkomna in på en bulle och ett glas saft idag!

2 kommentarer:

  1. Mysig butik!

    Har skrivit om mitt köp på min blogg: http://smid.blogg.se/smidsfashion/2011/april/cupcakestall.html med en länk hit!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vilken trevlig blogg!
    /Annett

    SvaraRadera