tisdag 12 april 2011

Fågelbad och påskdekorationer!

Idag var det julafton när jag kom hem, paket både från Rice och Hallberga trading. Rice-grejerna kommer bilder på senare... Nu var jag bara tvungen att visa de fina påskfärgerna på strössel, dinosaurie-strössel, äggdekorationer, marsipandjuren och söta kristyr-kycklingar till tårtan!




Nu när solen varit framme och man fått ordning lite i trädgården så tänkte jag passa på att visa fågelbaden jag tillverkar i betong. Jag har köpt så att jag kan börja tillverka i dagarna och är någon intresserad så går det bra att beställa. Längre fram i vår kommer det att finnas färdiga. De kostar 295 kronor och det till höger har legat ute i vinter , men de går att få rena med lite skrubb! Det finns även som rund form. Fler gjutsaker kommer ut efter hand här på bloggen. ¨
På torsdag kommer frysen som ska fyllas med Klings glass!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar