torsdag 18 april 2013

Marknad på söndag!

Jag kollar vädret säkert 10 ggr om dan inför söndag och i skrivande stund ser det fint ut! Mellan 12-15 kommer tio stycken utställare finnas ute i trädgården på söndag och tre inne i vår hall. Butiken kommer ha ett väl påfyllt reabord och det finns lite gott för den som är fikasugen. Vill man dessutom fynda på loppis denna dag så är Fagerhus i Fagerhult (3km bort) fyllt av loppisbord mellan 11-14.

Nu vågar jag räkna upp alla utställarna, har varit rädd att inte få med alla innan...

I vår hall finns kläder från House of lola och Me & I, möjlighet att prova och beställa eller varför inte boka in en träff?
Hudvårdskonsulent Ulrika Östlund visar produkter man sen kan beställa.

Ett gäng skapande människor visar upp sina alster till försäljning ute på gången.
Stig luffarstigen Ekelund, kommer med sin luffarslöjd. En del av det Stig tillverkar har ni säkert redan sett i butiken!
Rebecka kommer med sina, garanterat kalorifria, kakfat! Vi träffades i påsk på Knäck o Bräck och det finns lite bilder på hennes grejer i inlägget från i påskas.
Maya har en blandning av stickat och sytt (hoppas jag inte ljuger!?)
Malin, var hos oss redan i höstas med sina smycken, nu finns det nog även lite sytt med på bordet, tror jag.
Marianne har med sej stickat och virkat. Hennes söta grytlappar har tidigare funnits i butiken.

Sen har vi några små företag oxå! Med fina grejer vi gillar =)

Caroline är min gamla klasskompis från grundskolan. Bulldogg heter hennes företag och bild finns i påskinlägget. Lovely grejer från Cath Kidstone och lite annat charmigt!! Lite härliga vårblommor har hon lovat att ta med sej oxå....

Sandra är stammis på våra events! Smakprov (inte ätbara) på vad som finns på Stellas place finns på plats. Och vi rekomenderar starkt att besök på Ljunga motell som hon driver!

Camilla kommer och visar härliga produkter för in och utsidan med aloe vera. Forever är varumärket!

Kalasbox med Anne och Jennie i spetsen kommer med allt ni behöver till barnkalaset! Nya boxar är på g vet jag....
Jennies mamma (har inget namn på henne...) säljer söta väskor på bordet bredvid! Perfekt nu när strand och picknick-tider närmar sej!

That´s all folks! Hoppas nu alla hittar något dom gillar!
Nu blir det några snabba bilder på nytt som kom in idag! Sen är det påfyllt med marsipan i alla färger och sockerpasta.

Välkomna!!!


Honeycomb hjärta!


3 kommentarer:

  1. Nejdå, du ljuger inte.
    Det blir också lite virkat och så har jag lyckats norpa åt mig några burkar av svärföräldrarnas honung som jag tar med mig.

    SvaraRadera
  2. Härligt väder vi fick, tack för att jag fick vara med. Jag har testar sockerpastan, det var hur kul som helst så nu väntar jag på dagar som kan firas ned tårta;-)

    SvaraRadera