fredag 9 november 2012

Veckan gick fort!

Jag skulle ju ha gjort ett inlägg om alla härliga utställare i söndags, men ibland blir det inte som man tänkt sej! Höst förkylningar börjar krypa på oss, så energin har varit på sparlåga denna veckan. Jag gjorde ett ryck i butiken i torsdags, med lite blommor! Nu är jag ju ingen florist =) men de fantastiskt fina emaljgrytorna från Chic antique var visst inte lämpade för spis.....(konstigt, jag vet!)
Fina är dom iaf och med en härlig amaryllis och lite dekor i så vill jag gärna ha en i mitt köksfönster iaf! Jag hade lite svårt att hejda mej hos blomstergrossisten....så nu finns det lite alla möjliga arrangemang i emalj-prylarna, nån som behöver en blomma till farsdag kanske?

Annars har vi Fars dags erbjudande på de populära Rice-knivarna (95:-) och svart kavel med nonstick beläggning från KitchenCraft (125:-)
Glöm inte att vi har öppet från kl 10-17 nu på söndagarna, ända fram till dagen innan julafton ....

Sist men inte minst! Bildkavalkad från helgens marknad, alla fina utställare och korvgubbar =)
Vill ni ha kontakt med nån av dom är det bara att höra av sej!
Tack alla som besökte oss =)



5 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig julmarknad
    mvh Bittan ps jag undrar hur det gick med mitt halsband?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Hon har fått din adress o ska skicka en ny, kommer säkert nästa vecka då =)

      Radera
  2. Det ser ut som att ni hade det mysigt på marknaden. Önskar att jag hade kunnat komma men hade annat inbokat den dagen. Jag har en liten önskan, kan inte jag få vara med nästa gång, om det blir en nästa gång. Jag virkar och stickar mössor, pulsvärmare, grytlappar, sjalar, skallror mm.
    På min blogg hittar du lite av det jag gör.
    www.frubus.blogspot.se
    Kram Maya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det visste jag inte! Självklart! Är lite sugen på att ha en loppis/marknad till innan jul, men annars blir det i januari. Fin blogg!
      Kram

      Radera
  3. Verkar h avrait supermysigt! Hade tyvärr ej möjlighet att komma...
    Å, Stefan och Sebastian också ser jag! Dem har jag inte sett på åratal sen de hade affären i Fagerhult! Du får ju jättegärna hälsa dem från mig (fröken Anna)!

    Måste ta en tur in snart var läge sen det också ju...

    SvaraRadera