onsdag 2 november 2011

Äntligen emaljskålar från Riess!

Nu har dom äntligen kommit!

Många med mej har längtat och letat.. men nu finns Riess fina emalj skålar och grytor hos oss!
Jag fick leta ett tag, men sen fick jag tag på tillverkaren. Så nu finns det skålar i 3 storlekar, grytor i 2 storlekar och färger, samt en jättefin ljusblå omelettpanna!



Dessutom har vi laddat upp med juliga strössel! Silver, små julgranar, röda kulor, stjärnor och snöflingor! I leveransen från Danmark fick jag äntligen hem mini-muffinsplåt som många har frågat efter. Dessutom, massa sockerpasta, choklad-pasta, färger, glitter och massa annat som min trötta hjärna inte kommer på nu! Kom hit och titta och känn!

Lördag och söndag 12-17 nu i allhelgonahelgen,
sedan torsdagar 14-19 och söndagar 12-17

7 kommentarer:

  1. vad ligger kastrullerna på :D ?

    SvaraRadera
  2. Knappt 200:- Vill du veta exakt får jag springa ut o kolla =)

    SvaraRadera
  3. Jag bor tyvärr inte i närheten men skulle gärna vilja ha en skål eller kastrull. Vill du berätta var får man tag i dem?

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja ha några kastruller, men jag bor i Stockholm. Kan du tänka dig att skicka? Vad finns för storlek, och vad kostar de?

    MVH Therese

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag är jätteintresserad av kastruller,undrar m du kan tänka dig att skicka dem i så fall.
    Vilken storlek finns de i och vad kostar de??
    Med vänlig hälsning, Camilla från Nyköping

    SvaraRadera
  6. Hej! jag är intresserad av kastrullerna! Vad kostar dom och kan du skicka dom? Hör gärna av dig på rudolf90@hotmail.com

    mvh Johanna

    SvaraRadera
  7. Hej.
    Har du kastrullerna kvar i butiken?

    Mvh Mia
    mia_eriksson88@hotmail.com

    SvaraRadera