söndag 28 augusti 2011

Formex närmar sej....

I veckan åker jag, Jonas och Ville till Stockholm på inköpsmässa! Massa roliga saker till butiken väntas ramla in under hösten. En del saker har jag redan bestämt att jag kommer köpa in, men sen hoppas jag hitta nya spännande saker till er också!

Idag har vi en tävling i affären, som även pågår nästa söndag, så fler hinner vara med! Sen är det ju äppletider, så vi bjuder på något gott. Blir man sen sugen på att åka hem och baka så finns det färdiga påsar med äpplen att köpa med sej hem!

Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Har du hunnit till tingstad?
    Har du röd,vit,grön,brun o gul sockerpasta hemma?
    Mvh Therese

    SvaraRadera
  2. Japp! Idag lyckades jag hinna dit! Har inga färgade pastor, bara vit och färger! Men jag har röd, gul och grön färg hemma. . Får hem ny roligt strössel på måndag om du vill komma ut i veckan istället!
    /Annett

    SvaraRadera