lördag 22 januari 2011

Formex!




Igår kom jag hem efter 2 intensiva dagar i Stockholm. För er som undrar är Formex-mässan är Sveriges största inköpsmässa för inredningsbutiker och annat....det finns det mesta! Jag åkte dit med min goda vän Jenny, som håller på med ett fantastiskt projekt som kommer öppna efter sommaren, kika gärna på hennes hemsida www.hemtillmig.se

Vi känner oss båda väldigt nöjda med våra inköp och hoppas alla som kommer förbi Ditt Skafferi under våren kommer hitta saker ni gillar! Däremot behöver jag verkligen gå en fotokurs...eller ha nån sorts påminnare, för jag har knappt tagit några kort!!
Några saker vill jag gärna visa iaf. Fina bröd eller förvaringskorgar från Rice och smarta behållare i fina färger. De fantastiska väggkrokarna från Nordal har jag faktiskt inte köpt in.....än, men färgerna är så underbara att jag var tvungen att visa er!

Välkomna in i morgon, det blir god varm choklad och fina saker till Alla Hjärtans dag är uppdukade!

2 kommentarer:

  1. Underbart med en inspirerande mässa!!!
    Ja tänkte kika förbi framöver å prata lite ang haklappar å förkläden!
    Ha de så gott!!
    Emma

    SvaraRadera
  2. Gör det Emma! Passar det dej bättre en annan dag så ring bara!
    Kram

    SvaraRadera