onsdag 7 december 2011

Riess ska det vara!


Upptäcker att jag länge stavat fel... Det heter ju Riess och inte Reiss, som jag trott. Såg på "Leilas söta jul" igår kväll. Känns väldigt bra att jag beställt hem mer grytor från Riess i veckan! Hoppas dom dyker upp innan jul. (Testade hennes jordnötssmör-frosting till några whoppie-pies förra veckan - fantastiskt gott! )

Något som inte dyker upp så snabbt som jag trott är min kortläsare... Inlösenavtalet med banken dröjer, jag som hade hoppats att få den till helgen, men till nästa torsdag borde den vara här iaf!

Välkomna hit idag, nu när julstämningen äntligen kommit ute också!

4 kommentarer:

  1. Du är nog ensam i Sverige om att sälja emaljen. Och jag älskar den!!! Nu vet ju inte jag var Habo ligger, men skulle det möjligtvis gå att beställa från dig på något sätt? Jag bor ju i Västmanland... // Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin, tror att du mailat mej? Webshopen är pågång, är det nån annan som vill beställa så kontakta mej.Det går bra att skicka!
    /ANnett

    SvaraRadera
  3. Hej. Vad kostar dom olika Riess produkterna? jag såg på "Leilas söta jul" idag och blev helt kär i kastrullerna :) /Rebecca

    SvaraRadera
  4. Hej!

    älskar Riess emaljkastruller/bunkar, vad finns dom i för strl/färger tar du för dom?

    bor desvärre inte så man kan komma förbi & shoppa. Kan man köpa/beställa & du skickar till en?

    mvh/Ida - idalinander@hotmail.se

    SvaraRadera