torsdag 17 mars 2011

Nu får det bli ordning på bloggandet!


Väl medveten om att jag är dålig på att göra inläg för tillfället! Men det ska bli bättring... Har haft 2-års kalas här i veckan och i söndags hade vi en fantastisk välbesökt dag! Jätteroligt att så många har hittat till oss. I veckan har vi fått in lite nya varor från Madleys och den fantastiska bredbara chokladen från Zebeda. Fyra nya spännande teer finns det med. En utförligare presentation av dom kommer!

Vi fortsätter att sälja ut vår sugarpaste i helgen. Till 2-årskalaset skulle jag ge mej på en Hello-Kittytårta till Alice. Hon var nog nöjd, men bildbeviset lämnar en del övrigt att önska =)
Alla ni som blev nervösa nu så kan jag meddela att själva täckningen av tårtan och utkavling är inga problem. Det är mer min egen "design" jag är missnöjd med! Men övning ger färdighet, på lördag är sista kalaset!

Om ni planerar en tripp till oss på söndag så måste jag bara påminna att vi inte tar kort ännu!
Hjärtligt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar