söndag 14 november 2010

Lite tidigt lusse-bak!



Det är mycket som ska hinnas med på en helg... Känns som vår lilla butik nääästan varit klar länge nu. Men än fanns det lister kvar att spika, lite till att måla något fix i ett hörn, gardiner att sy.....och så förstås nya saker att packa upp!
Eftersom jag vet att december inte kommer att bli lugnare så slängde vi in lite lusse-bullar (med mandelmassa såklart) också! För att börja min nya karriär som bak-bloggare så var jag tvungen att fota dom också. Deg-receptet är från "Vinterns vita".


De här underbara grytlapparna från Madleys kommer flytta in i mitt kök snart. Som tur är så räcker det till er med! Finns även matchande handdukar och bordsdukar...

2 kommentarer:

  1. Nu har jag också hittat hit!:) Kul att se att ni kommit iordning, snart om inte annat! Ser redan många "bra att ha grejjer":) Kram Martina & Anders

    SvaraRadera
  2. Lycka till med ert "skafferi". Har sett ert hus tidigare och beundrat det. Så vackert och jag gillar verkligen färgerna på huset.Ligger så vackert vid Vättern.Kul ide att öppna något som funnits tidigare fast i annan tappning. Hälsn Lisa

    SvaraRadera